wtorek, 13 czerwca 2017

QUEST - Przygody detektywa przyszłości, Owena Yeatesa!.

Dzięki uprzejmości Oficyny wydawniczej RW2010 i Macieja Ślużyńskiego, chciałem was zaprosić do śledzenia questu związanego z przeczytaniem najdłuższego cyklu powieściowego w polskiej literaturze science fiction. Obecnie liczącego dziewięć tomów.  Mówię oczywiście o Przygodach detektywa przyszłości, Owena Yeatesa!, za których powstanie odpowiedzialny jest oczywiście Eugeniusz Dębski.
Zaczęło się od tego, że miałem ochotę przeczytać ostatnią książkę Gienia, a wydana została ona niedawno przez RW210. Chodzi oczywiście o Ostatnią Przygodę.
Skąd pomysł na taki Quest? Być może trochę pozazdrościłem Bartkowi Biedrzyckiemu i jego questowaniu? :-D
Bartek podjął się przeczytania książek Bohdana Peteckiego (to polecam szczególnie, nie zapomnijcie polubić strony autora, którą mam przyjemność się opiekować J )  oraz serii „Świat Czarownic” Andre Norton.
Wrzucę wam linki pod spodem do FB Bohdana i strony Bartka, bo warto posłuchać podcastów związanych z tymi książkami. Czy już mówiłem, że uwielbiam książki Peteckiego :P , cała moja młodość gdzieś tam w gwiazdach między innymi jest ich zasługą….

Wracając zaś do książek Gienia mam zadanie trochę ułatwione, ponieważ już kiedyś czytałem niektóre z  cyklu, choć minęło bardzo dużo czasu od wydania pierwszej książki, nawet tytuł parę razy się zmieniał ;) .
Jestem bardzo ciekaw jak knigi Eugeniusza przetrzymały próbę czasu i postaram się z wami podzielić, po przeczytaniu każdej z nich, moim wrażeniem.

Linki do podcastów Bartka:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz