niedziela, 1 stycznia 2017

RUBIN" PRZERYWA MILCZENIE

Nasza cywilizacja ma do dzisiaj problem z kolorem skóry, wyznaniem czy poglądami politycznymi. 
Wyobraźmy sobie teraz jak olbrzymim wyzwaniem byłaby możliwość modyfikacji genetycznej naszego ciała i jak do tego każdy z nas podchodzi. Jest to pytanie, przed którym staną prawdopodobnie nasi potomkowie, Chociaż już teraz pracę są prowadzone wzbudzając dylematy moralne. 
Podpuszczony przez autora zacząłem się zastanawiać, co jest mi bliższe.
Dążenie do wiedzy, zrozumienie się dwóch obcych właściwie już ras, ale patrzących podobnie w przyszłość. 
Może jednak życie według wyidealizowanych zasad?
"Przepraszam „ ; -) ·”Nieważne, że on, podobnie jak ja, przyszedł ze swoim wyborem na świat. On go
potwierdził. Tym chociażby, że jest tutaj, że wkroczywszy w ten piękny i dziwaczny świat,  ·przełamał bariery ograniczające myśl oraz poznanie pokoleń, które wpisały się w jego kod
genetyczny. 
A ja? Jedno nie ulega wątpliwości. Jestem tu również. A poza tym pewne jest jeszcze, że nasze
spotkanie nie było przypadkowe."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz