piątek, 20 stycznia 2017

"TROPEM SKORPIONA" Agnieszka Hałas

Jedna z wielu opowieści o przygodach czarnego maga Brune Keare, bardziej znanego jako Krzyczący w Ciemności.
Już któryś raz czytam powieść, nowele czy opowiadanie z tym bohaterem i za każdym razem mam ochotę na więcej. 
Bezsenność czasami się opłaca, można przeczytać coś dobrego. Niestety ta historia jest krótka. Krew, duchy i demony... To świat w którym Brune żyje na co dzień. 
W tej niedługiej historii każdego z składników jest pod dostatkiem. 

2 komentarze:

  1. Zaczynasz przerażać mnie swoją aktywnością ;-)
    W jakieś kompleksy popadnę :-D
    A tak po cichu Ci powiem, że Agnieszka Hałas to moja ulubiona autorka polskiej fantastyki. Do spółki z Anną Brzezińską…

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie myślałem, że przerażenie kogoś będzie komplementem. Postaram się być nadal straszny hehhh ;-).
    Przyznam, co do Twoich Andrzej "ulubień", że jak najbardziej je podzielam. Tą mikropowieść przeczytałem jako "oddech" przyjemnego brnąc przez "Nowy wspaniały świat" Huxleya.

    OdpowiedzUsuń